گل یخ | دلنما

یخ زده گلی تقدیم به او ...

گل یخ | دلنما

یخ زده گلی تقدیم به او ...

چالش مدیر دلنما

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ق.ظ

سلام !
به دعوت @صفحه چالش من هم در چالش اگر من ... بودم شرکت میکنم و امیدوارم که دوستان دلنمایی هم استقبال کنن !

اگه #نوشیدنی بودم: چای شیر 
اگه #میوه بودم: خیار 
اگه #آب و هوا بودم: ابری 
اگه #گل بودم: محمدی 
اگه #پوشیدنی بودم: پیرهن چهارخونه ای !
اگه #عضو بدن بودم: مغز 
اگه #هدیه بودم: عکس یادگاری 
اگه #کتاب بودم: رمان هری پاتر 
اگه #بازیگر بودم: ایرانی؛ مهران مدیری / خارجی؛ جورج کلونی 
اگه #فعل بودم: محبت 
اگه #بازی بودم: گل کوچیک
اگه #هنر بودم: نقاشی
اگه #ساز بودم: پیانو
اگه #وسیله نقلیه بودم: دوچرخه
اگه #خوراکی بودم: چیپس 
اگه #ورزش بودم: پینگ پنگ 
اگه #درخت بودم: درخت پرتقال 
اگه #خواننده بودم: شهرام شکوهی 

@ شما هم لطفا شرکت کنید؛ @بهارنارنج و @♥♡ مــهــســ ــآ ♥♡ و @ساحل1378
#چالش#چالش_اگرمن_بودم#چالش_جواب_سوال#پاسخ_بده#دلنما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی